Sun is up ")

Godmorgon alles!

Idag sov jag till kl 10:00..kan inte minnas när det hände sist.
Ska gå och kolla i badrumsspegeln om jag fått liggsår.Om inte kanske det kommer göras om ")
Sitter nu med solen i ryggen och den värmer skönt både på utsidan och insidan faktiskt.
Vad fint det hade varit med solen lysandes över massa snö nu.Är ju endå 24 November?

Idag är det inte så mkt på tapeten förutom promenad eller cykling (igår hann jag med båda) och sen ska jag göra pannkakor åt lillesyster ♥




Egentligen skulle jag till stan och kolla film med vänner men när jag sa det till syster såg hon så ledsen ut att hon skulle få vara ensam så det kändes inte OK!

Hepp Hepp dags och göra dagen!
Kärlek/
Mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0