Oups!


Rensade lite i min gaderob...hehe!
Hittade detta som jag inte använder.

4 Festklänningar varav 1 oanvänd
5-6 Jackor och kavajer  1 kavaj oanvänd
8 Tjocktröjor
10 toppar
6 par skor varav 2 par är oanvända
3 par väskor
6 klänningar/tunikor
8 par byxor
2 oanvända leggings likadana i samma storlek?

Hur mycket skit har du i din gaderob?
Är du en samlare/shopaholic som mig?

I och för sig var det eeeeeeevigheter sen jag shoppa.
Men igår handlade jag lite på H&M och Scorett av ren tristess ")
(Ni hör!Det är en sjukdom)

Nä nu ska jag rensa vidare och se vad mer man samlat på sig under åren..

Kanske kan slänga upp allt i Bloppisen?Tråkigt och slänga ju.

PUSS



Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Sebastian & Simon

Can´t wait ;)

2011-11-30 @ 14:34:07
URL: http://minbasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0