Om ingenting utan att luras!

Hallå där mina hjärtan!

Nu har man röjt omkring som bara den i några dagar och bloggen höll på att bli bortglömd :D
En sak förstår jag inte..Hur i helskotta hinner Kenza,Kissie och Blondinbella skriva flera gånger om dagen och ha 10000000 andra saker vid sidan om som egna företag och multifestande med mera!?
En annan jobbar knappt deltid just nu och känner att man inte ens har tid och gå och kissa ibland!?

Nog om det!

I Fredags gjorde jag något jag inte gjort på jätte jätte länge x3..Gissa?
Jo....
1:Jag var hemma med familjen och inte på Sailors
2:Åt thaimat :D
3:Var i säng innan 23

Var så mysigt och skönt.Kommer göras fler gånger!

Skulle upp klockan 5 på Lördag morgon tackade ja till ett extra pass!

Skriver mera om min helg senare nu ska jag ut på promenad sen hem och göra mig iordning och äta FRUNCH! ;D Denna vecka jobbar vi på jobb nr 2 VeroModa!

Sol i sinne
/Mickis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0