Man lär sig snabbt att bli bekväm!

I ett tidigare inlägg skrev jag ju att jag skulle sitta hemma flera Fredagar och jag gjorde det igår igen ")
Blev lite middag med syster och Idol och 2 glas rött.

 <--- Jag efter middagen.

Så skönt och lägga sig och vakna upp en Lördag utan att ställt alarmet kl 9:00 äta frukost med familjen (nu 1/4 av familjen men det går lika bra) och ha en hel dag framför sig.
Istället för att sova till 11 sega till 15-16 tiden och sen bli tokfull och vakna upp på Söndag eftermiddag och undra vart helgen tog vägen ")

Men alla får självklart göra som dom vill och jag vill inte påstå att jag är bättre än någon annan.


Solen står väldigt högt på vår fina himel idag och jag och syster ska snart ut på promenad ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0