Jag är en DOER and I like it!

Godkväll!

Jag har typ världens bästa karma nu!
Den som myntade uttrycket: LE och hela världen ler mot dig är just nu min gud ")
Bara genom att bli mera kärleksfull leende och open minded så kommer allt det goda till mig just nu.


Idag var det AS MYCKET på jobbet och jag travade som en brunstig häst speedad på tjack och klara den här dagen med he he..
2 dagar till och sprida solsken på Saltå Kafe` ")

Det här med att jag är en do´er  menas med att jag mera nu för tiden tar tag i saker på en gång och inte låter saker ligga och samlas på hög och skrika ångest och stress.
So freakin good!

Hoppas ni mina kära 2 läsare har haft en toppen dag och är laddade inför en härlig helg!

Kärlek
/Mickis







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0