Hej alla höstdeppiga svennar!

Ställde mig frågan flera gånger om : Att blogga eller icke att blogga!
Har ju raderat bloggen 3 gånger nu..(fail)

BLOGGA FFS!Vart annars kan man avreagera sig,skriva halvhemlisar och berätta vad man ätit och druckit,shoppat eller med vem man legat med!?

Ja jag vet FB är ett alternativ det med men då skriver man bara en liten obetydlig status men här kan man skriva mer med lite mera hjärna och hjärta bakom och det alternativet passar mig bäst.

Mickisbloggen behind the scene part III ")

Nu är jag väldans väldans trött men kommer starta med inlägg,bättre updates och massa annat dravel från och med imorgon  

Vi ses i höstmörkret mina fina!
Massa kärlek
/Micaela





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0