Allt är så stillsamt bekvämt & perfekt ♥

Godkväll mina kära!

Vilken härlig kväll jag hade igår med underbara Jessica!
Hon skämde bort mig rejält och fick mig och må som en prinsessa.
Först hämtade hon mig på jobbet sen lagade hon mat åt mig och sen tvingade hon ut sig själv på en PW med mig i över en timme...Trodde ni det var allt.Neej då hon hade handlat bubbelvin och ansiktsmask också.
Och imorse gjorde hon kaffe åt mig också...What a women!

Note to Mickis: Bjuda Jessica på bio i nästa vecka!Breaking Dawn!

Hektisk dag på Saltå idag också ") Kul med fart och fläkt!Ca 60 finska bönder stapla in och var sådär galna som bara finnar kan ha ha ha!

Nu sitter jag mätt och belåten efter en jätte jätte god middag som jag avnjöt framför Elsas Värld på TV3play och nu blir det Mari Jungstedts senaste deckare -Den farliga leken....



....och ETT glas rött innan det är dregeldags 21:00 på kanal 5.
Alla schnuggingar i Greys Anatomy talar jag om.

OBOY!DET HÄR ÄR LIVET!

Kärlek/
Mickis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0