Saknar...

Nu när jag umgåtts lite mera med Sebastian&Simon så saknar jag dom till och från och vill busa med dom..
Tror jag&mitt hjärta Sandra pratade om att ses i veckan såååå den som väntar på något gott ")

Igår jobbade jag på dagen sen åkte jag hem till mamma&syster och åt god middag drack ett glas rött och tittade på mitt favoritprogramm Så mycket bättre och la mig tidigt.

Nu sippar jag kaffe och väntar på att degen ska jäsa så att jag och mamma kan baka klart våra lussebullar sen sätta plattan i mattan och åka och kramas med Mormor&Morfar

Ha en underbar 3:e advent mina änglar!

Varma Kramar


Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Sebastian & Simon

Vi saknar dig också =)

Det är klart att vi ska ses nu i veckan!

2011-12-12 @ 10:00:51
URL: http://minbasse.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Sebastian & Simon

Jag kan ses imorgon på förmiddagen eller på onsdag eftermiddag. Jag jobbar tor, fre och lör. På söndag ska vi bort.

2011-12-12 @ 14:04:29
URL: http://minbasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0