När jag fick tänka om ♥

Krogen pffffftt...
Vet ni vad jag gjort med pengarna jag inte lagt ut på alkohol,inträden,gaderob,fyllekäk,taxiresor och massa annat onödigt skit!?
Jo jag har lagt dom pengarna på:

♥ Musikhjälpen "flickors rätt att få gå i skolan"
(Beställt Musikhjälpens Tisha ;p)

♥Jag har handlat på en loppis som samlade in pengar till Bröstcancerfonden

♥Jag har gett ett litet bidrag till forskauntandjurforsok.se

NU!Känner jag mig mera tillfredställd än efter en fylleslag helg i Södertälje...

MASSA KÄRLEK!
/M


Kommentarer
Postat av: bloppis

hej! du var intresserad utav monki koftan. Frakt blir ca. 40 kr men vi kör på 100 kr inkl frakt!



när vill du sätta in pengarna? kan då skicka paketet redan idag. kram

2011-12-24 @ 12:05:43
URL: http://clothesfoursale.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!du var intressead av monki tröjan!

Maila mig [email protected]

2012-01-07 @ 14:02:25
URL: http://clothesfoursale.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kika in på min bloppis:) www.emmasbloppis.blogg.se

2012-05-17 @ 11:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0